testinarticle2

După Renault, se vaită de starea drumurilor şi Rondocarton: „Tirurile fac şi 14 ore pe rute de patru ore. Este ruşinos şi păgubos“ 9 februarie 2015, 11:29 deIonuţ DimaDevino fan Salvează în arhivă download pdf print article 0 (0 voturi) cuvinte cheie:targoviste stiri targoviste stiri dambovita dambovita starea drumurilor rondocarton 0 comentarii 3 share 0 inShare 1 Live Aboneaza-te la newsletter Abonare După Renault şi Rondocarton se vaită de starea drumurilor Teofil Câmpean, executivul român care conduce fabricile de 60 mil. euro ale producătorului austriac de carton Rondo Ganahl, spune că dezvoltarea României este blocată de infrastructura deficitară de transport.   „Tirurile fac şi 14 ore pe rute care ar trebui parcurse în patru ore. Este ruşinos şi foarte păgubos că nu avem infra­structură de transport. Nu ajungem departe aşa. Să ne uităm la proiectele cu autostrada Tran­sil­vania, la Co­mar­nic-Braşov. Nu văd nicio iniţiativă“, a spus el pentru zf.ro   România se află la coada clasamentului european în ceea ce priveşte infrastructura rutieră, având doar 645 kilometri de autostrăzi, iar principalele coridoare de transport stau încă între analize şi studii de fezabilitate în sertarele de la transporturi.   Problema sufocării economiei în condiţiile în care tirurile încărcate cu marfă merg cu o viteză medie de 40 de kilometri la oră a fost semnalată de mulţi manageri şi antreprenori.   Rondocarton are fabrici lângă Cluj şi la Târgovişte, centre în care lucrează 270 de oameni. Din cele două fabrici pleacă zilnic 50-100 de tiruri cu ambalaje de carton către clienţi din ţară, iar 10% din producţie merge la export.   CITEŞTE ŞI:   Director Centrul Renault de la Titu: Aşteptăm ca pe aer lărgirea la patru benzi a DN 7. Ce condiţii sunt puse pentru ca Renault să rămână în Dâmboviţa
După Renault, se vaită de starea drumurilor şi Rondocarton: „Tirurile fac şi 14 ore pe rute de patru ore. Este ruşinos şi păgubos“ 9 februarie 2015, 11:29 deIonuţ DimaDevino fan Salvează în arhivă download pdf print article 0 (0 voturi) cuvinte cheie:targoviste stiri targoviste stiri dambovita dambovita starea drumurilor rondocarton 0 comentarii 3 share 0 inShare 1 Live
 
Aboneaza-te la newsletter Abonare După Renault şi Rondocarton se vaită de starea drumurilor Teofil Câmpean, executivul român care conduce fabricile de 60 mil. euro ale producătorului austriac de carton Rondo Ganahl, spune că dezvoltarea României este blocată de infrastructura deficitară de transport.   „Tirurile fac şi 14 ore pe rute care ar trebui parcurse în patru ore. Este ruşinos şi foarte păgubos că nu avem infra­structură de transport. Nu ajungem departe aşa. Să ne uităm la proiectele cu autostrada Tran­sil­vania, la Co­mar­nic-Braşov. Nu văd nicio iniţiativă“, a spus el pentru zf.ro   România se află la coada clasamentului european în ceea ce priveşte infrastructura rutieră, având doar 645 kilometri de autostrăzi, iar principalele coridoare de transport stau încă între analize şi studii de fezabilitate în sertarele de la transporturi.   Problema sufocării economiei în condiţiile în care tirurile încărcate cu marfă merg cu o viteză medie de 40 de kilometri la oră a fost semnalată de mulţi manageri şi antreprenori.   Rondocarton are fabrici lângă Cluj şi la Târgovişte, centre în care lucrează 270 de oameni. Din cele două fabrici pleacă zilnic 50-100 de tiruri cu ambalaje de carton către clienţi din ţară, iar 10% din producţie merge la export.   CITEŞTE ŞI:   Director Centrul Renault de la Titu: Aşteptăm ca pe aer lărgirea la patru benzi a DN 7. Ce condiţii sunt puse pentru ca Renault să rămână în DâmboviţaDupă Renault, se vaită de starea drumurilor şi Rondocarton: „Tirurile fac şi 14 ore pe rute de patru ore. Este ruşinos şi păgubos“ 9 februarie 2015, 11:29 deIonuţ DimaDevino fan Salvează în arhivă download pdf print article 0 (0 voturi) cuvinte cheie:targoviste stiri targoviste stiri dambovita dambovita starea drumurilor rondocarton 0 comentarii 3 share 0 inShare 1 Live Aboneaza-te la newsletter Abonare După Renault şi Rondocarton se vaită de starea drumurilor Teofil Câmpean, executivul român care conduce fabricile de 60 mil. euro ale producătorului austriac de carton Rondo Ganahl, spune că dezvoltarea României este blocată de infrastructura deficitară de transport.   „Tirurile fac şi 14 ore pe rute care ar trebui parcurse în patru ore. Este ruşinos şi foarte păgubos că nu avem infra­structură de transport. Nu ajungem departe aşa. Să ne uităm la proiectele cu autostrada Tran­sil­vania, la Co­mar­nic-Braşov. Nu văd nicio iniţiativă“, a spus el pentru zf.ro   România se află la coada clasamentului european în ceea ce priveşte infrastructura rutieră, având doar 645 kilometri de autostrăzi, iar principalele coridoare de transport stau încă între analize şi studii de fezabilitate în sertarele de la transporturi.   Problema sufocării economiei în condiţiile în care tirurile încărcate cu marfă merg cu o viteză medie de 40 de kilometri la oră a fost semnalată de mulţi manageri şi antreprenori.   Rondocarton are fabrici lângă Cluj şi la Târgovişte, centre în care lucrează 270 de oameni. Din cele două fabrici pleacă zilnic 50-100 de tiruri cu ambalaje de carton către clienţi din ţară, iar 10% din producţie merge la export.   CITEŞTE ŞI:   Director Centrul Renault de la Titu: Aşteptăm ca pe aer lărgirea la patru benzi a DN 7. Ce condiţii sunt puse pentru ca Renault să rămână în DâmboviţaDupă Renault, se vaită de starea drumurilor şi Rondocarton: „Tirurile fac şi 14 ore pe rute de patru ore. Este ruşinos şi păgubos“ 9 februarie 2015, 11:29 deIonuţ DimaDevino fan Salvează în arhivă download pdf print article 0 (0 voturi) cuvinte cheie:targoviste stiri targoviste stiri dambovita dambovita starea drumurilor rondocarton 0 comentarii 3 share 0 inShare 1 Live Aboneaza-te la newsletter Abonare După Renault şi Rondocarton se vaită de starea drumurilor Teofil Câmpean, executivul român care conduce fabricile de 60 mil. euro ale producătorului austriac de carton Rondo Ganahl, spune că dezvoltarea României este blocată de infrastructura deficitară de transport.  

http://cdn-tags.brainient.com/2060/3b197fbf-bf21-4076-9995-f92bafc8cb2d/vast.xml?platform=vpaid&v=v6&proto=http&tzone=null

„Tirurile fac şi 14 ore pe rute care ar trebui parcurse în patru ore. Este ruşinos şi foarte păgubos că nu avem infra­structură de transport. Nu ajungem departe aşa. Să ne uităm la proiectele cu autostrada Tran­sil­vania, la Co­mar­nic-Braşov. Nu văd nicio iniţiativă“, a spus el pentru zf.ro   România se află la coada clasamentului european în ceea ce priveşte infrastructura rutieră, având doar 645 kilometri de autostrăzi, iar principalele coridoare de transport stau încă între analize şi studii de fezabilitate în sertarele de la transporturi.   Problema sufocării economiei în condiţiile în care tirurile încărcate cu marfă merg cu o viteză medie de 40 de kilometri la oră a fost semnalată de mulţi manageri şi antreprenori.   Rondocarton are fabrici lângă Cluj şi la Târgovişte, centre în care lucrează 270 de oameni. Din cele două fabrici pleacă zilnic 50-100 de tiruri cu ambalaje de carton către clienţi din ţară, iar 10% din producţie merge la export.   CITEŞTE ŞI:   Director Centrul Renault de la Titu: Aşteptăm ca pe aer lărgirea la patru benzi a DN 7. Ce condiţii sunt puse pentru ca Renault să rămână în Dâmboviţa
Citeste mai mult: adev.ro/nji1mc